عینک برای صورت لاغر چه ویژگی هایی دارد؟

عینک برای صورت لاغر
ویژگی های عینک برای صورت لاغر چه مواردی را شامل میشود؟اگر صورت لاغری دارید و به دنبال عینک برای صورت لاغر خود می باشید حتما انتخاب عینک برایتان کار بسیار دشواری است. پس با ما تا آخر مقاله همراه شوید تا بتوانید عینکی متناسب با فرم صورت خود پیدا کنید. همینطور میتوانید از دیگر بخش های سایت که شامل خرید عینک آفتابی زنانه لاکچری میشود نیز استفاده کنید.

انتخاب عینک برای صورت لاغر ؛ ویژگی صورت های لاغر

در مقایسه با سایر فرم های صورت، طول و عرض صورت های لاغر معمولا کوچک هستند و هر عینکی مناسب این نوع از فرم صورت نیست و برای پیدا کردن عینکی برای صورت لاغر لازم است که قبل از خرید عینک برای این نوع فرم صورت ها، طول و عرض صورت خود را اندازه گیری کنید و بعد با توجه به طول و عرض صورتتان اقدام به خرید عینک برای صورت لاغر خود بکنید.

استفاده از نسبت طلایی

اگر به دنبال عینک مناسب با توجه به نوع و فرم صورتتان هستید، می توانید از نسبت طلایی استفاده کنید؛ یعنی طول و عرض صورت خود را اندازه گیری کرده و به هم تقسیم کنید که باید به نسبت 1.6 برسید؛ یعنی طول صورت شما تقریبا باید یک و نیم برابر  بیشتر باشد که البته این نسبت در صورت های لاغر صدق نمی کند. اما اگر به دنبال یک عینک برای صورت لاغر خود می باشید، بهتر است از این نسبت استفاده کنید و با مقایسه صورت خود با صورت کسی که این نسبت طلایی در آن صدق می کند، عینک مناسب فرم صورت خود را پیدا کنید.

انواع صورت های لاغر

دو نوع صورت لاغر داریم؛ برخی صورت لاغر و کشیده ای دارند و برخی صورتی کوتاه و و کوچک و در عین حال لاغر دارند. دانستن این که فرم صورت لاغر شما جزو کدام یک از این دو نوع است به شما در انتخاب عینک مناسب برای صورت لاغرتان بسیار می تواند کمک کننده باشد.

بیشتربخوانید:با انواع عینک طبی زنانه آشنا شوید

صورت های باریک و کشیده

اگر صورت باریک و کشیده ای دارید، به این معناست که عرض صورت شما کوچک است و اگر فرم صورتتان این شکلی است و به دنبال عینکی متناسب با این نوع از فرم صورت خود می گردید، عینک هایی با فریم گرد و رنگ روشن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

صورت های کوتاه و لاغر

اگر فرم صورت شما کوچک و لاغر است، به شما توصیه می کنم اصلا به دنبال عینک هایی با فریم بزرگ نباشید؛ زیرا باعث می شود که بخش بزرگی از صورت شما در زیر فریم عینک برود و صورتتان کوتاه تر به نظر برسد.

فریم های متناسب با صورت لاغر

فریم فلزی: برای صورت لاغر خود می توانید از فریم های فلزی استفاده کنید؛ زیرا این نوع از فریم های عینک طراحی بسیار سبک و ظریفی دارند و برای افرادی با صورت های کوچک و لاغر بسیار توصیه می شود. عینک های بدون فریم: یکی دیگر از انواع مناسب عینک برای صورت های لاغر ، عینک های بدون فریم است؛ زیرا این عینک ها فاقد هرگونه حاشیه و ضخامت هستند و صورت را نمی پوشانند و چهره واقعی شما زیر نقاب عینک پنهان نخواهد شد. عینک با فریم کائوچو: اگر صورت لاغری دارید، به شما توصیه می شود اصلا از عینک هایی با فریم کائوچو استفاده نکنید؛ حتی اگر طرفدارش هستید و اگر  هم خیلی دلتان می خواهد از این نوع فریم عینک استفاده کنید، به شما پیشنهاد می کنم مدل ظریف و ساده آن را انتخاب کنید تا در نتیجه صورتتان در زیر هاله ای از فریم عینک فرو نرود.

اشکال متناسب عینک متناسب با صورت لاغر

عینک مربعی شکل: اگر صورتتان لاغر است می توانید از عینک های مربعی شکل استفاده کنید تا لاغری صورتتان کم تر به چشم بیاید و پهن تر به نظر برسد. همچنین شما این مدل عینک را می توانید با انواع پوشش خود ست کنید. عینک مستطیلی شکل: این مدل عینک هم برای صورت های لاغر بسیار مناسب است. اگر از عینک های مستطیلی شکل خوشتان می آید، سعی کنید عینک مستطیلی را انتخاب کنید که از عرض صورت شما کمی بزرگتر باشد. عینک چشم گربه ای: اگر شما یک خانم هستید و صورت لاغری هم دارید، این مدل عینک برای شما بسیار ایده آل است. این نوع عینک ها به علت داشتن لبه هایی خاص باعث می شوند که لاغری صورت شما چندان به چشم نیاید. اگر می خواهید عینکی برای صورت لاغر خود بخرید، حتما سری هم به محصولات سایت مجیدی گلسس بزنید. ممنون از همراهی شما دوستان عزیز…
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *