با انواع عینک طبی زنانه آشنا شوید

انواع-عینک-طبی-زنانه
در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع عینک طبی زنانه آشنا کنیم. پس اگر به دنبال خرید فریم عینک طبی زنانه مناسب هستید تا آخر مقاله با ما همراه شوید. قبل از آن که به موضوع اصلی مقاله یعنی عینک طبی زنانه بپردازیم، می خواهیم شما با تاریخچه عینک های طبی و این که اولین بار چه زمانی عینک های طبی وارد ایران شد با شما صحبتی داشته باشیم. همینطور میتوانید از دیگر بخش های سایت ما که شامل  قیمت عینک آفتابی مردانه مارک دار میشود نیز دیدن کنید.

تاریخچه عینک طبی زنانه

عینک طبی اولین بار در قرن سیزدهم و در قاره اروپا استفاده شد. همزمان با تکمیل صنعت چاپ و پیشرفت تکنولوژی، استفاده از عینک طبی روندی افزایشی پیداکرد و به مرور زمان در انواع زنانه و مردانه، استفاده از این نوع عینک ها رواج زیادی پیداکرد. در ادامه مقاله می خواهیم شما را با برخی ویژگی های عینک طبی زنانه آشنا کنیم.

ویژگی های عینک طبی زنانه

برخی از انواع عینک طبی زنانه در بازار هستند که فاقد لبه تحتانی هستند و این ویژگی باعث می شود که ابروها و پیشانی شما بیشتر جلوه کند. اما برخی عینک طبی های زنانه دارای لبه تحتانی هستند که این نوع عینک ها بیشتر برای مطالعه مناسب هستند؛ زیرا در این نوع عینک ها نگاه از بالای عینک آسان تر صورت می گیرد و هنگام مطالعه کتاب و یا هر چیز دیگر شما را دچار مشکل نمی کند. در برخی عینک طبی های زنانه نیز  از قاب های مدرن استفاده شده است که استفاده از این نوع عینک ها می تواند جذابیت چهره شما را چندین برابر کند. برخی عینک طبی های زنانه نیز هستند که به اصطلاح بیشتر توی چشم هستند و برای افرادی با موهای کوتاه بسیار مناسب اند. در ادامه می خواهیم به انواع عینک های طبی زنانه موجود در بازار بپردازیم.

انواع عینک های طبی زنانه

عینک های فتوکرومیک: این نوع عینک ها به طور اتوماتیک در برابرشدت نور تیره می شوند و در نور با شدت کم روشن تر می شوند. اگر می خواهید از چشمان خود محافظت بیشتری کنید، به شما پیشنهاد می کنم از این نوع عینک ها خریداری فرمایید. هر چند که مدت زمانی طول می کشد تا این نوع عینک ها خود را شرایط نور محیطی سازگار کنند. اما این نوع عینک ها نسبت به سایر عینک ها می توانند نقش محافظتی بیشتری را برای چشمان شما ایفا کنند. عینک طبی زنانه با فریم فلزی یکی از جدیدترین مدل های عینک طبی زنانه است.این عینک ها شپاهت بسیاری به عینک های خلبانی دارند. این عینک طبی بسیار سبک است و با هر لباس و تیپی که داشته باشید ست می شود. عینک طبی زنانه مدل گربه ای: یکی از جدیدترین انواع عینک طبی زنانه است که با انواع طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه شده است. فریم این مدل عینک هایک حالت خمیدگی روبه بالا دارد که باعث می شود بیشتر شبیه چشم گربه به نظر برسند. رنگ مشکی فریم آن مناسب افرادی با پوست های روشن و رنگ قرمز آن مخصوص کسانی است که دلشان می خواهد جذاب تر و خوشتیپ تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید:عینک طبی مردانه

 نکات مهم برای انتخاب یک عینک طبی زنانه مناسب

1- علاوه بر این که نوع عینکی که انتخاب می کنید و دوست دارید که  عینک انتخابی تان زیبا باشد، دقت کنید تا اندازه قاب و فریم آن با صورت شما هماهنگی داشته باشد. 2- نوع فریم عینک طبی زنانه را متناسب با فرم صورتتان انتخاب کنید. مثلا اگر صورتتان گرد است از ترجیحا از عینک هایی استفاده کنید که فرم صورتتان را کشیده نشان دهد و یا برعکس اگر صورتتان کشیده است، از عینک هایی استفاده کنید که صورتتان را حالت گرد نشان دهد. 3- بهتر است هر نوع عینکی که انتخاب می کنید، در آن از عدسی فروکروماتیک استفاده شده باشد تا از چشمان شما در برابر اشعه مضر ماورابنفش بتواند محافظت بیشتری بکند. 4- هم چنین شما می توانید برای انتخاب مناسب یک عینک طبی زنانه و یا مردانه از متخصص اپتیک راهنمایی بخواهید. زیرا عینک طبی مانند عینک آفتابی نیست که صرفا بخواهد فقط مطابق سلیقه تان باشد. 5- به شما توصیه می شود هنگام خرید عینک طبی زنانه به رنگ عدسی عینک طبی خود توجه کنید. اگر شغل شما رانندگی است توصیه می شود از عینک های طبی استفاده کنید که رنگ عدس آن ها خاکستری است و کم ترین اختلال را در دید شما ایجاد می کنند و اگر ورزشکار هستید به شما توصیه می شود از عینک های طبی که رنگ عدسی آن ها زرد است استفاده کنید. 6- عینک های طبی قهوه ای رنگ، اشعه ماورای بنفش را بهتر جذب می کنند. پس اگر به فکر سلامتی چشمان خود هستید  می توانید از این نوع عینک های طبی زنانه استفاده کنید. برای انتخاب و خرید انواع عینک طبی زنانه جدید ارزان قیمت با قیمت مناسب، به سایت مجیدی گلسس مراجعه فرماید. ممنون از حسن نظر و توجهتان…
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *