نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی زنانه

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی زنانه

برخلاف تصور برخی افراد، عینک آفتابی نه تنها یک کالای لاکچری به حساب نمی آید، بلکه یک کالای بسیار ضروری برای آقایان و خانم هاست که میتواند از مضرات اشعه ماورابنفش به چشم و بروز بیماری های چشمی جلوگیری کند. در این مقاله می خواهیم راجع به نکات مهم در هنگام خرید عینک آفتابی زنانه با شما صحبت کنم.

خرید انواع عینک آفتابی زنانه بر اساس فرم صورت

خرید انواع عینک آفتابی زنانه بر اساس فرم صورت ؛ چه در هنگام خرید عینک طبی زنانه و چه خرید عینک آفتابی زنانه لاکچری مارک دار حتما باید به فرم صورت توجه داشت؛ زیرا خرید عینک بدون توجه به فرم صورت، نمی تواند از چشمان شما در برابر  اشعه مضر خورشید حفاظت کند و به علاوه آن، میتواند شکل نابه هنجار آن توی ذوق شما و اطرافیان بزند.

انواع عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

عینک آفتابی گرد: این عینک آفتاب بیشتر مناسب آن دسته از زنانی است که صورت های باریک و استخوانی است.

چشم گربه ای: این عینک مناسب افرادی است که فاصله بین دو چشم آن ها نزدیک است.

ویفری: خرید این مدل از عینک، بیشتر مناسب آن دسته از افرادی است که صورت کشیده ای دارند. همچنین این افراد شانس آن را دارند که از عینک های چشم گربه ای، گرد و خلبانی نیز استفاده کنند.

عینک آفتابی زنانه مناسب برای تمام انواع فرم صورت ها

چه فرم صورت شما گرد و بیضی باشد، چه مستطیلی و مربع باشد و یا قلبی شکل و … می توانید از عینک آفتابی مدل خلبانی استفاده کنید. این عینک انعطاف پذیری بالایی دارد و تقریبا با انواع فرم های صورت سازگاری و هم خوانی دارد.

شکل ظاهری عینک

  •  عینک های آفتابی زنانه نیز مانند عینک های طبی زنانه از تزیینات و تنوع رنگی بیشتری برخوردار است و شما میتوانید بر اساس رنگ پوست، رنگ مو و یا حتی لباس خود اقدام به خرید عینک نمایید.
  •  عینک های آفتابی زنانه نسبت به عینک های آفتابی مردانه از خطوط منحنی بیشتری بر روی آن استفاده شده است.
  • در هنگام خرید عینک آفتابی حتما توجه نمایید که پل عینک آفتابی زنانه نسبت به عینک های آفتابی مردانه نازک تر است.
  • به دلیل کم تر کشیده بودن صورت زنان نسبت به مردها، دسته عینک های آفتابی زنانه از عینک های آفتابی مردانه کوتاه تر است.

به ضد اشعه و استاندارد بودن عینک آفتابی خود توجه داشته باشید

نکته مهم دیگری که باید توجه داشته باشید این است که در هنگام خرید عینک آفتابی نیز حتما به فاکتور اصل و یا تقلبی بودن عینک، استاندارد بودن عینک آفتابی و همچنین ضد اشعه بودن عینک آفتابی خود توجه داشته باشید تا چشمان دچار ضرر بیشتر نشود و فقط صرفا زیبایی ظاهری و تزیینات بیشتر بر روی قاب عینک، ملاک خرید شما نباشد.

عینک آفتابی نباید برای شما صرفا حکم دکوری داشته باشد

در هنگام خرید عینک آفتابی لازم است که به سبک بودن و راحتی استفاده از عینک خود نیز توجه لازم را داشته باشید؛ زیرا شما میخواهید از عینک آفتابی که خریده اید در موارد مختلف استفاده کنید و صرفا نباید بر اساس تزیینات زیاد روی عینک اقدام به خرید عینک آفتابی برای خودتان نمایید.

خرید انواع عینک آفتابی زنانه بر اساس فرم صورت

عینک های آفتابی جدید

عینک فتوکرومیک

اخیرا عینک های زنانه و مردانه ای وارد بازار شده اند که بر اساس فناوری های روز هستند. این عینک های آفتابی فتوکرومیک هستند؛ یعنی متناسب با میزان و شدت بازتابش نور، عدسی آن نیز تغییر رنگ میدهد و هر چه میزان تابش نور بیشتر باشد، رنگ  عدسی آن نیز تیره تر میشود و میتواند از چشمان شما محافظت بیشتری در برابر اشعه ماورابنفش به عمل آورند.

عینک آفتابی زنانه با عدسی شیب دار

این دسته از عیثنک های آفتابی، در ناحیه بالا کاملا تیره و در قسمت پایین حالتی شفاف و روشن دارند که بسته به نوع سلیقه خود میتوانید از این دسته از عینک های آفتابی نیز استفاده کنید.

خرید عینک آفتابی زنانه

برای خرید آنلاین عینک آفتابی زنانه مارک دار و خرید عینک آفتابی زنانه لاکچری میتوانید به سایت مراجعه کرده و پس از مقایسه انواع مدل های عینک آفتابی بر اساس فرم صورت، سبک زندگی روزمره و شغلی، سلیقه و… انتخاب به خربد عینک آفتابی مدنظر خود با قیمت مناسب و کیفیت عالی نمایید.

سخن پایانی

شما خانم های عزیز در این مقاله با نکات مهم در مورد خرید عینک آفتابی مخصوص خود آشنا شدید. با در نظر گرفتن این نکات همچنین نوع سلیقه خود میتوانید اقدام به خرید عینک آفتابی مدنظر خود نمایید تا علاوه بر آن که از چشمان زیبای خود محافظت کنید، نظر دیگران را هم به استایل و تیپ شیک پوش خود جلب نمایید تا در نظر دیگران فرد باسلیقه ای به نظر برسید.

 

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *