چه مدل عینکی مناسب صورت بیضی شکل می باشد؟

چه مدل عینکی مناسب صورت بیضی شکل می باشد؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت بیضی شکل دارید، باید این مژده را به شما بدهم که دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن فریم عینک مناسب صورت خود، کل بازار را زیر و رو کنید تا عینک دلخواه خود را پیدا کنید؛ این افراد، بسیار خوش شانس هستند! زیرا تقریبا تمام مدل و فریم های عینک موجود در بازار به صورتشان می آید و برخلاف برخی افراد، دردسر کم تری برای پیداکردن فریم عینک مورد پسند خود دارند.

چه افرادی را می توان گفت که یک صورت بیضی شکل دارند؟

این دسته از افراد، یک سری مشخصه های ظاهری دارند؛ آن ها دارای پیشانی های بلند و گونه های کشیده هستند و طول صورتشان از عرض آن بیشتر است و دارای صورتی متعادل هستند.

برای خرید عینک طبی آفتابی مردانه میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

اگر دلتان می خواهد که بدانید که چه نوع عینکی برایتان مناسب تر است تا انتهای مقاله همراه بمانید.

عینک های مناسب برای صورت بیضی شکل

همان طور که گفته شد، صورت های بیضی شکل، گونه ای کشیده دارند و نباید عینک هایی را انتخاب کنند که فرم صورت آن ها را کشیده تر و یا گردتر نشان دهد. در ادامه مقاله شما را راهنمایی بیشتری خواهیم کرد که چه نوع عینکی برای صورتتان مناسب تر است.

افرادی که صورت بیضی شکل دارند می توانند فریم های زیر را برای خرید عینک مورد نظر و دلخواه خود انتخاب کنند:

فریم خلبانی

عینک های مناسب برای صورت بیضی شکل

فریم خلبانی شکل را می توان جزو آن دسته از فریم های متناسب برای صورت بیضی شکل طبقه بندی کرد که هم برای آقایان و هم برای خانم ها می تواند گزینه مناسبی باشد.

فریم گربه ای شکل

فریم گربه ای شکل - صورت بیضی شکل

بسیار برای افرادی با صورت بیضی شکل مناسب است؛ زیرا این مدل عیتک ها حالت کشیده ای دارند و صورت را به سمت بالا لیفت می کنند، فرم زیبایی به چشم می بخشند و گونه های صورت این افراد را برجسته تر و درشت تر نشان می دهد.

فریم ابرو مانند

این مدل فریم های عینک، نیز شکلی مانند فریم های گربه ای شکل دارند. با این تفاوت که یک برآمدگی ابرومانند در بالای فریم آن هاست. این عینک ها نیز مانند عینک های گربه ای شکل، حالتی کشیده و زیبا دارند و می تواند انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا علاوه بر آن که فرم کشیده صورت را برجسته تر نشان می دهد، به چشم ها نیز فرم گربه ای شکلی می دهند.

فریمی با شکل نصفه!

شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که مگر فریم نصفه ای شکل هم وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید گفت،بله و طرفداران بسیاری را به سمت خود توانسته جلب کند. نیمه پایین این عینک ها قاب ندارد و شکل خاص تر و متفاوت تری نسبت به فریم های موجود در بازار دارند. ظاهری بسیار شیک و طرفدار پسند دارند و برای صورت های بیضی شکل نیز مناسب است.

فریم بزرگ و پهن

فریم بزرگ و پهن - صورت بیضی شکل

می تواند ظاهری زیبا به صورتتان ببخشد و ظاهرتان را زیبا و جذاب تر نشان دهد و همچنین می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی با صورت بیضی شکل باشد. اما در خرید این نوع فریم عینک ها باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن این نکته این است که قاب عینک نباید از صورتتان خیلی بزرگتر باشد؛ زیرا فرم صورتتان را بر هم زده و جذابیت ظاهری تان را مخفی می کند.

فریم مستطیلی و مربعی

فریم مستطیلی و مربعی - صورت بیضی شکل

این دسته فریم عینک ها هم می تواند گزینه مناسبی باشد؛ زیرا فریم های مربعی و مستطیلی شکل، می تواند حواس اطرافیانمان را از بیضی شکل بودن و کشیده بوده صورتمان پرت کند.

بیشتر بخوانید:با انواع فریم های عینک طبی آشنا شوید

فریم های دایره ای شکل

صورت بیضی شکل

یکی از بهترین فریم های عینک برای افرادی با صورت بیضی شکل است. زیرا تعادل صورت شما را به بهترین نحو ممکن حفظ کرده و آن را بر هم نمی زند و زیبایی ظاهری تان را نیز چندین برابر خواهد کرد.

کلام آخر…

در این مقاله به فریم های مناسب برای صورت های بیضی شکل پرداخته شد تا به شما ثابت شود که تقریبا تمام فریم های عینک موجود در بازار به آنها می آیند و به راحتی و براساس سلیقه می توان یکی از این عینک ها را انتخاب و خریداری کرد.

با مراجعه به سایت مجیدی گلسس نیز می توانید عینک دلخواه خود را برحسب سلیقه ای که دارید انتخاب کرده و با قیمتی مناسب آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *