با انواع فریم های عینک طبی آشنا شوید…

انواع فریم های عینک طبی
مطمئنا شما در بازار  عینک های طبی در انواع جنس و فریم های مختلف را دیده اید و به دلیل وجود تنوع بالا در انواع عینک های طبی، ممکن است در هنگام خرید عینک طبی مناسب خود دچار سردگمی شوید و ندانید چه نوع جنس و فریم عینکی برای شما مناسب تر است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم و شما را با انواع فریم های عینک طبی موجود در بازار آشنا کنیم تا در هنگام خرید عینک طبی برای خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 انتخاب فریم عینک، یک کار تخصصی است!

جدای از رنگ و شکل فریم که تا حدود زیادی بستگی به سلیقه و ذائقه خودتان دارد، موضوع جنس فریم عینک می تواند یک موضوع کاملا تخصصی و کارشناسی باشد؛ زیرا شما به عنوان یک حریدار و مشتری و در زمان خرید آنلاین عینک طبی، اطلاع چندانی از نوع جنس و نحوه ساخت فریم عینک های طبی را ندارید. در ادامه مقاله با ما  همراه باشید تا با انواع فریم عینک های طبی که در بازار هستند، اطلاعات کافی پیدا کنید و در هنگام خرید عینک طبی برای خودتان دچار سردر گمی نشوید.

معرفی انواع فریم های عینک طبی در بازار

عینک های طبی دارای فریم های مختلفی هستند و هر کدام از این فریم ها نیز ویژگی هایی دارند که دانستن آن ها برای شما واقعا واجب و لازم است! با ما همراه بمانید. برای خرید عینک آفتابی زنانه میتوانید بر روی آن کلک کنید.

عینک های طبی با فریم تیتانیوم

عینک های طبی با فریم تیتانیوم جنس این نوع فریم عینک ها از مواد سبک و ضد آلرژی ساخته شده است و برای افراد و مخصوصا آن دسته از اشخاصی که نیاز به استفاده مداوم از عینک طبی در طول روز دارند، مشکل خاصی از جمله ورم و التهاب پوستی ایجاد نمی کند. فریم این عینک ها همچنین از استحکام و استقامت بالایی نیز برخوردار است. قیمت این فریم عینک ها کمی گران تر هستند؛ اما ارزش خریدن را دارند!

عینک های طبی با فریم آلومینیومی

عینک های طبی با فریم آلومینیومی یکی دیگر از انواع فریم های عینک طبی ، عینک های با فریم آلومینیومی است.این عینک ها نیز مانند عینک های با فریم تیتانیومی، سبک هستند. این عینک ها در برابر زنگ خوردگی مقاوم هستند؛ اما مانند عینک های با فریم تیتانیومی به اندازه کافی از استحکام و استقامت بالایی برخوردار نیستند.

عینک های طبی با فریم فولاد ضد زنگ

عینک های طبی با فریم فولاد ضد زنگ از انواع فریم ها می توان به نوع فولاد ضد زنگ آن اشاره کرد و یکی از نقاط ضعف این نوع فریم عینک ها این است که با وجود استحکام و مقاومت بالایشان، در براب  ضرب خوردگی اصلا مقاومت ندارند و به آسانی می شکنند.

عینک های طبی با فریم کائوچو

عینک-طبی-کائوچویی2 از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین انواع فریم های عینک طبی موجود در بازار است. عینک های با فیم کائوچویی استحکام وقابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و نسبت به انواع پلاستیک خود مقاوم تر بوده و به به دلیل داشتن قابلیت انعطاف پذیری بالا، با این نوع فریم ها می توان اشکال و فرم های پیچیده تری را برای فریم عینک ها ساخت.

بیشتر بخوانید:فریم های یونیسکس برای مردان و زنان

عینک های طبی با فریم فلزی

عینک های طبی با فریم فلزی این نوع فریم از عینک های طبی موجود در بازار را نیز می توان جزو یکی از مقاوم ترین و انعطاف پذیرترین انواع فریم های عینک طبی به شمار آورد. فریم این نوع عینک ها برخلاف ویژگی های خوبی که دارد، اما از تنوع رنگی کم تری برخوردار بوده و شاید نتواند سلیقه شما را به خود جلب کند؛ هرچند این نوع عینک ها نیز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد.

عینک های طبی با فریم پلی کربنات

عینک های طبی با فریم پلی کربنات این نوع فریم عینک ها را از نوعی ماده پلیمری ساخته اند که علاوه بر آن که راحت و سبک است، مقاومت بالایی نیز در برابر انواع ضربه ها دارد و برای ساختن عینک های ورزشی از این نوع فریم ها استفاده می کنند. اگر شما هم ورزشکار هستید به شما پیشنهاد می کنم حتما از عینک های طبی فریم پلی کربنات استفاده کنید.

عینک های طبی با فریم فلکسون

فریم آن را از جنس آلیاژ تیتانیوم ساخته اند و مانند عینک های با فریم تیتانیوم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و ضدحسایست و آلرژی است.این نوع فریم ها نیز  ضدضربه هستند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند؛ اما از نظر تنوع رنگی باید گفت که این فریم عینک ها نیز مانند نوع فریم فلزی از تنوع رنگی کم تری برخوردار است.

عینک های طبی با فریم ترکیبی

ترکیبی از انواع فریم های عینک موجود در بازار است. برای خرید انواع عینک های طبی قیمت مناسب و با فریم استاندارد می توانید به مجیدی گلسس مراجعه کرده و عینک طبی مورد نظر خود را سفارش دهید.
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seokar-user
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *