ویژگی عینک برای صورت های چاق

عینک برای صورت های چاق

این که چه نوع عینکی به صورت ما می آید، بستگی به فرم صورتمان دارد. عینک برای صورت های چاق هم ویژگی هایی دارد.

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای صورتی گرد و چاق هستید و به دنبال عینکی مناسب برای صورت خود می گردید، با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

همبنطور میتوانید از دیگر بخش های سایت ما که شامل خرید عینک آفتابی زنانه لاکچری میشود نیز استفاده کنید.

راهنمای عینک برای صورت های گرد

صورت های چاق معمولا گرد هستند، اما می توان فرم صورت دهی دیگری هم پیدا کرد که چاق باشد اما گرد نباشد.

طول و عرض صورت های چاق معمولا برابر است؛ اما برای این که از این موضوع مطمئن تر شویدلازم است تا طول و عرض صورت خود را اندازه گیری کنید و  یا از دوستان و آشنایان خود و فردی متخصص کمک بخواهید.

شما ممکن است قبل از دانستن این موضوع که چه عینکی برای فرم صورت شما مناسب تر است، انتخاب های خود را کرده باشید.

اما ممکن است مجبور باشید که این گزینه ها را کنار بگذارید. با ما در ادامه همراه باشید تا گزینه های مناسب را به شما معرفی کنیم.

انواع عینک برای صورت های چاق

ویژگی عینک برای صورت های چاق
عینک های مربعی: این نوع عینک ها تقریبا به هر فرم صورتی می آیند و برای صورت های چاق نیز بسیار مناسب هستند؛ زیرا زاویه ها و گوشه این نوع عینک ها باعث می شود که گردی صورت آن ها کمی پنهان شوند و متعادل تر به نظر برسند.

عینک های مستطیلی: این نوع عینک ها هم مانند عینک های مربعی، جزو گزینه های مناسب هستند؛ زیرا این نوع عینک ها هم مانند عینک های مربعی شکل دارای زاویه های تیز هستند که می توانند بخشی از چاقی صورت شما را پنهان کرده تا صورت شما متعادل تر و خوش فرم تر به نظر برسند.

عینک های چشم گربه ای: اگر شما یک خانم با صورتی چاق هستید، عینک های چشم گربه ای گزینه مناسبی برای شماست. این نوع عینک ها به سبب حالت کشیدگی مانند و حالت چشم گربه ای که دارند سبب می شوند تا صورت شما کشیده تر شود و چاقی صورت شما کم تر در معرض دید باشد.

عینک های برولین: اگر به دنبال عینکی مد روز و خاص هستید که بتواند از پس پنهان کردن صورت گرد شما نیز بربیاید، گزینه مناسب برای شما عینک های برولین است. در فریم بالایی این عینک، خط پررنگ ابرو مانندی وجود دارد که میتواند توجه ها را از صورت گرد شما به سمت مدل عینک جلب کند و حواس دیگران را از عینک شما پرت کند.

بیشتر بخوانید:عینک برای صورت لاغر چه ویژگی هایی دارد؟

 عینک های D شکل:  عینک های D شکل است. این عینک ها همان طور که از نامشان پیداست، فریم آن ها به شکل D شکل است.
این مدل عینک نیز برای صورت شما بسیار مناسب است؛ زیرا در انواع طرح ها و اندازه های گوناگون در بازار موجود است و دست شما را در هنگام انتخاب عینک باز می گذارد.

عینک های رنگی با فریم ضخیم: عینک هایی با فریم ضخیم و رنگی هستند. این عینک ها به دلیل آن که رنگی هستند، توجه دیگران را بیش از آن که به صورت گرد شما جلب کنند، بیشتر به رنگ عینکتان جلب می کند و به دلیل فریم های ضخیمی دارند موجب می شوند تا فرم صورت شما در پشت این فریم های ضخیم پوشانده شوند و صورت گرد شما کوچکتر جلوه کند.

شما با انتخاب رنگی مناسب از این نوع عینک ها که تضاد مناسبی را بتوانند ایجاد کنند، موفق می شوید هم چاقی صورتتان را بپوشانید و هم زیباتر و خوشتیپ تر به نظر برسید!
البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید متناسب با اندازه چاقی صورتتان دست به انتخاب این نوع عینک ها بزنید و انتخاب عینکی با فریم بیش از حد ضخیم می تواند نتیجه ای کاملا برعکس داشته باشد.

نکات مهم در خرید عینک

  • اگر صورت چاق و گردی دارید، به هیچ وجه سراغ این عینک هایی با فریم کوچک نروید؛ زیرا این عینک ها قادر نیستند تا گردی صورت شما را پوشش دهند.
  • عینک های شفاف اصلا گزینه مناسبی نیستند؛ زیرا جزییات صورت شما را نمایان خواهند کرد.
  • توصیه می شود که از خرید عینک های گرد و دایره ای شکل نیز اجتناب کنید؛ زیرا این نوع عینک ها هم نمی توانند چاقی صورت شما را بپوشانند و در چاقی صورت شما تعادل ایجاد کنند.

همچنین به منظور خرید انواع عینک می توانید به سایت مجیدی گلسس مراجعه کرده و عینک مناسب فرم صورت خود را انتخاب و خریداری نمایید.
سپاس از همراهی تان…

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راستی آزمایی ( لطفا برای جواب به سوال زیر زبان کیبورد خود را انگلیسی کنید) سپاس