انواع عینک آفتابی زنانه لاکچری

انواع عینک آفتابی زنانه لاکچری
آیا شما هم به دنبال یک عینک آفتابی زنانه و لاکچری هستید؟ آیا شما هم دلتان می خواهد که خوشتیپ به نظر بیایید؟ انواع عینک آفتابی زنانه لاکچری شامل چه عنک هایی میشود؟ پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید. عینک های آفتابی درانواع مختلف زنانه و مردانه در بازار موجود است که در این مقاله می خواهیم در مورد عینک های آفتابی زنانه لاکچری با شما صحبت کنیم. ابتدا بد نیست کمی با تاریخچه عینک های آفتابی و این که اولین بارعینک های آفتابی در چه زمانی مورد استفاده قرار گرفت آشنا شویم. همینطور میتوانید از دیگر بخش های ما که شامل خرید عینک طبی زنانه میشود نیز دیدن کنید.

تاریخچه عینک آفتابی

اولین عینک آفتابی در سلسله قاجاریه و در زمان ناصرالدین شاه وارد کشور شد. ناصرالدین شاه علاقه زیادی به سفرهای برون مرزی داشت و در یکی از این سفرهایش، عینک آفتابی را وارد کشور کرد. از ناصرالدین شاه می توان به عنوان اولین فردی نام برد که از عینک آفتابی استفاده می کرده است. در سال های اخیر نیز استفاده از این نوع عینک ها در میان ایرانیان رواج زیادی یافته است و به غیر از موارد طبی و پزشکی، در صنعت مد و فشن نیز جایی برای خود باز کرده است. در ادامه مقاله می خواهیم راجع به انواع عینک های آفتابی لاکچری زنانه با شما صحبت کنیم.

انواع عینک های آفتابی براساس شکل و فرم صورت

گربه ای: این نوع عینک ها مناسب افرادی است که فاصله دوچشم آن ها نزدیک است. ویفری: برای افرادی مناسب است که صورتی کشیده دارند. گرد: این عینک ها برای افرادی با صورت های باریک و استخوانی، انتخابی بسیار معقول و سنجیده است.

انواع عینک های آفتابی زنانه لاکچری 

عینک های آفتابی زنانه لاکچری مدل های مختلفی دارد که در ادامه مقاله به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

عینک آفتابی زنانه برند بربری

یکی از انواع برند عینک آفتابی زنانه لاکچری که در سال های اخیر محصولی پرفروش بوده و مخصوصا میان بانوان سلبریتی درعرصه موسیقی و سینما استفاده زیادی از آن شده است، کالکشن عینک های برند لاکچری بربری انگلستان است. این نوع عینک آفتابی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و خرید آن به شما لاکچری پسندان پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید:با انواع عینک طبی زنانه آشنا شوید

عینک آفتابی زنانه برند اولیورپیپلز

یکی دیگر از انواع عینک لاکچری زنانه، عینک آفتابی برند اولیورپیپلز است که به قدری شیک و خوش ساخت است که توانسته خود را در بین فهرست برترین برندهای محبوب بانوان جا کند.

عینک آفتابی زنانه برند بولگاری

بولگاری پیشینه طولانی مدتی در تولید انواع لوازم لاکچری مانند کیف و کفش و لباس بوده و تنها شامل عینک آفتابی نیست.عینک آفتابی زنانه ، طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و توانسته نظرعده زیادی از شیک پسندان و لاکچری دوستان را به خود جلب کند.

عینک آفتابی زنانه کریستین دیور

کسی درجهان وجود ندارد که عاشق برندهای لاکچری و لوکس باشد و با این برند محبوب آشنا نباشد. این برند عینک آفتابی توانسته افراد زیادی نظیر هنرمندان و هنرپیشگان را به خود جلب کند و برند پرطرفداری است. این نوع برند از عینک های آفتابی بسیار خوش رنگ و طرح بوده و درانواع و اقسام مختلف و صد البته با کیفیت، در بازارها عرضه شده است.

عینک آفتابی زنانه برند فندی

این برند هم توانسته نظربسیاری ازهنرپیشه های معروف را به خود جلب کند. فندی، یک برند ایتالیایی است که علاوه برعرضه انواع عینک آفتابی های سبک، در زمینه عرضه لوازم آرایشی، لباس، کیف و کفش نیز فعالیت دارد. عینک آفتابی برند فندی اکثرا در نوع ویفری، چشم گربه ای و خلبانی عرضه می شود.

عینک آفتابی زنانه برند شانل

یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شده در میان عینک های آفتابی زنانه لاکچری، برند شانل است. این برند از عینک های آفتابی ، میراث بزرگ بانوگابریل کوکوشانل است که همچنان جایگاه خود را در میان انواع برندهای معروف عینک آفتابی حفظ کرده است.

  نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی زنانه 

هنگام خرید عینک آفتابی توجه داشته باشید که فرم عینک آفتابی در قالب استاندارد طراحی شده باشد تا بتواند از شما دربرابر اشعه های مضر ماورای بنفش محافظت کند. بسیار دقت داشته باشید که عینک آفتابی حتما با فرم صورتتان سازگاری داشته باشد.

قیمت عینک آفتابی زنانه 

قیمت عینک های آفتابی زنانه به عوامل مختلفی نظیر برند ، جنس فریم ، شیشه عینک، رنگ عینک و… بستگی دارد؛ به خصوص اگر دلتان بخواهد که عینک آفتابی زنانه از نوع لاکچری را خریداری کنید. شما می توانید انواع عینک های آفتابی زنانه لاکچری را بسته به سلیقه و میزان بودجه ای که در اختیار دارید، از سایت مجیدی گلسس خریداری فرمایید. ممنون از حسن توجه شما شیک پوشان و لاکچری پسندان عزیز…
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *