با ویژگی‌های عینک طبی زنانه آشنا شوید…

عینک طبی زنانه

عینک طبی زنانه، نسبت به عینک آفتابی مردانه تفاوت های شاخصی دارد. در عینک های زنانه، از تزیینات بیشتری استفاده میکنند و  ظرافت بیشتری نسبت به انواع عینک مردانه دارد. تنوع زیادی در  انواع و اشکال عینک های زنانه وجود دارد که آن ها را از انواع عینک های مردانه مجزا می کنند. در این مقاله از سایت مجیدی گلسس به ویژگی‌ها و انواع طرح‌های عینک طبی زنانه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خصوصیات عینک طبی زنانه

رنگ عینک

یکی دیگر از متمایزکننده عینک های زنانه و  مردانه میتواند در انواع رنگ فریم های به کار رفته در آن باشد. در طراحی عینک های زنانه بیشتر از رنگ هایی مثل قرمز، صورتی، آبی، زرشکی، بنفش، طلایی، زرد ، نارنجی و… استفاده میکنند و برخی رنگ های آن بیشتر مناسب آن دسته از زنانی است که میخواهند شکل و شمایلی عیر رسمی داشته باشند.

عینک طبی زنانه با رنگ شیشه ای و شفاف

علاوه بر رنگ های ذکر شده در سطر بالا در مورد رنگ های عینک زنانه، نوع دیگری از عینک زنانه در بازار وجود دارد که دارای رنگی شفاف و شیشه ای هستند. اگر دوست دارید که تمام توجه ها به شما جلب شود و در نزد دیگران فرد جذابی به نظر بیایید و زیبایی چشمانتان را بیشتر به رخ بکشید، میتوانید از این رنگ پرطرفدار استفاده کنید.

تزیینات در عینک طبی زنانه

در قسمت قاب و دسته های عینک زنانه از انواع نگین های تزییناتی استفاده می‌کنند.

استفاده از زنجیر در انواع عینک های طبی زنانه

در برخی از عینک های زنانه طبی از زنجیر استفاده میشود که زیبایی ظاهری خاصی به عینک می‌بخشد. در ساخت زنجیر عینک های زنانه به تازگی از انواع فلز و جواهرات استفاده می‌کنند و عینک های زنانه زنجیردار توانسته اند هواداران زیادی را به سمت خود جلب کنند.

زوایای ظریف در طراحی عینک‌های طبی زنانه

در عینک های زنانه، از زوایای ظریف و منحنی های بیشتری استفاده میشود و هدف آن است که زیبایی ها و ظرافت های صورت زنانه بیشتر به چشم بیایند. این ویژگی عینک های زنانه، درست در قطب مقابل عینک های مردانه است که دارای خطوط صاف و تند و فاقد هرگونه ظرافتی است.

ویژگی های عینک طبی زنانه

انواع طرح‌های عینک های طبی زنانه

عینک زنانه طرح پروانه ای

همان طور که اشاره شد، عینک های زنانه نسبت به انواع عینک های مردانه، از تنوع بیشتری در انواع اشکال برخوردارند. عینک های زنانه مدل پروانه ای نیز از نظر تنوع شکلی و جدید بودن آن، در این دسته قرار میگیرد.

از جمله محبوب ترین طرح های عینک زنانه در دو نوع آفتابی و طبی است که طرفداران زیادی پیدا کرده. این عینک ها، قالبی پروانه ای دارند. گوشه فریم این نوع عینک ها در قسمت گوشه پهن است، اما در محل پل عینک، یعنی قسمتی که عینک بر روی بینی قرار میگیرد، باریک میشود.

عینک خلبانی مدل زنانه

همان طور که میدانید از دیرباز، خلبانی شغلی مخصوص مردها بوده و بیتشر این آقایان بوده اند که به منظور انجام ماموریت های خلبانی مختلف، از عینک مخصوص خلبانی استفاده میکرده اند. اما در حال حاضر، تبدیل به مدلی محبوب در میان انواع عینک های زنانه شده و طرفداران زیادی دارد. ترکیب فلز و کائوچو در این عینک ها به همراه تنوع رنگی قاب این مدل عینک ها، باعث شده تا روز به روز بر محبوبیت این نوع عینک ها در میان خانم ها افزوده شود.

عینک چشم گربه ای

این مدل ها را هرساله میتوانید در میان لیست انواع عینک های طبی ترند شده مشاهده کنید که هر ساله این موضع تکرار میشود و دلیل آن شکل و شمایل کشیده ای است که قاب این نوع عینک ها دارد و بنابر آن که در عینک های زنانه از تزیینات بیشتری استفاده میشود، در مدل 2022 این عینک نیز از انواع تزیینات مختلف استفاده شده و  از نظر شکل و شمایل نیز برخلاف مدل های قبلی خود، زاویه بیشتری به آن داده شده.

عینک چندضلعی با فریم فلزی

در ساختن این دسته از عینک های زنانه، از فلز های ظریف و باریک استفاده شده و اگر دلتان میخواهد در محیط کارتان و یا هر محیط رسمی دیگری شیک و خوش استایل به نظر بیایید، استفاده از این نوع عینک  های طبی را به شما خانم های عزیز توصیه میکنم. اما اگر به دنبال سروظاهری غیر رسمی و فانتزیث گونه هستید، به شما انتخاب عینک های هشت ضلعی را پیشنهاد میدهم.

سخن پایانی

در این مقاله با ویژگی انواع عینک طبی زنانه و اشکال پرطرفدار  آن آشنا شدید. شما همراهان گرامی می‌توانید برای مشاهده انواع، قیمت و خرید عینک طبی زنانه به صفحه‌ی مختص به آن مراجعه کنید. همچنین برای خرید عینک طبی مردانه ارزان روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

در پایان امیدواریم مطالب این مقاله برای شما سودمند واقع شده باشد.

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *