با نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی آشنا شوید

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی
تمیز بودن عینک و تمیز کردن عینک بسیار مهم است. در این مقاله می خواهم شما را با نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی آشنا کنم. همان طور که خوب هم می دانید، اگر عینکتان را تمیز نکنید و آن را به چشم بزنید، همه جا را تیره و تار خواهید دید و علاوه بر آن، اطرافیان شما هم اذیت خواهند شد. فرقی نمی کند که عینک طبی باشد و یا عینک آفتابی. عینکمان باید همیشه تمیز باشد تا در درجه اول خودمان بتوانیم با استفاده این عینک ها دنیای اطرافمان را بهتر ببینیم. همینطور میتوانید برای خرید عینک طبی زنانه بر روی آن کلیک کنید. ما در این زمیننه می خواهیم شما را یاری کنیم و  شما را با نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی به شکل صحیح آشنا کنیم.

نکات مهم در خصوص نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی

تمیز کردن طبی و آفتابی 1- قبل از تمیز کردن عینک طبی و یا عینک آفتابی تان مطمئن شوید که دستانتان تمیز است و از هر گونه جرم و کثیفی پاک. 2- شما بعد از این مرحله نیاز به یک لوسیون فاقد مواد صابونی و یا مایع ظرفشویی دارید. البته شما به همراه عینکتان می توانید محلول مخصوص تمیز کننده عینک را نیز خریداری کنید. 3- سپس عینک طبی و یا آفتابی خود را با استفاده از آب ولرم بشویید. 4- بعد از آن که عینک خود را با مواد پاک کننده ذکر شده تمیز کردید، می توانید آن را با یک حوله و یا دستمال بدون پرز خشک کنید و مطمئن شوید که تمام قسمت های عینک خود را تمیز کرده اید. 5- عینک خود را کمی تکان دهید تا مطمئن شوید آبی بر روی آن باقی نماند است؛ زیرا ماندن آب بر روی عینک طبی و یا آفتابی تان باعث ایجاد لکه در عینک می شود. 6- عینک خود را مجددا بازبینی کنید که اگر احتمالا لکه ای بر روی عینک طبی و آفتابی تان باقی مانده ، آن لکه ها را نیز برطرف کنید. 7- یادتان نرود که پس از تمیز کردن عدسی و دسته عینک خود، پد عینک را هم تمیز کنید. پد عینک در قسمت پل عینک قرار گرفته است.

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی ؛ کارهایی که نباید انجام داد

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی 1- برای تمیز کردن عینک طبی و آفتابی خود به هیچ وجه از دستمال کاغذی استفاده نکنید. 2- با گوشه لباس، عینکتان را را تمیز نکنید. زیرا لباس های شما دارای الیاف هایی هستند که ممکن است به عینکتان آسیب برساند. 3- هرگز از مواد ضدعفونی کننده ای نظیر سرکه، انواع سفیدکننده هایی مانند وایتکس و … برای تمیز کردن عینک خود استفاده نکنید؛ زیرا این مواد باعث از بین رفتن پوشش موجود بر روی لنز عینک می شوند که به هیچ نحوی نمی توان آن را مجددا برطرف کرد.

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی

در این قسمت می خواهم در مورد نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی ، به شما یک ایده خلاقانه ارائه دهم و آن استفاده از محلول شستشوی خانگی عینک است. تعجب نکنید؛ شما هم می توانید بدون نیاز به انواع محلول های شستشو، ملول شستشوی عینک خودتان را در خانه بسازید.

بیشتر بخوانید:راهنمای انتخاب عینک بر اساس شغل و سبک زندگی

مواد لازم برای محلول خانگی شستشوی عینک

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی 1- مایع ظرفشویی 2- آب 3- پیمانه اندازه گیر 4- بطری خالی اسپری 5- الکل

نحوه تمیز کردن عینک های طبی و آفتابی ؛ محلول شوینده خانگی مخصوص خود را تنها در سه مرحله درست کنید!

1- در درجه اول لازم است که همه ابزار و وسایل شما از قبل تمیز شده باشند؛ زیرا شما می خواهید یک محلول شوینده و تمیزکننده استفاده کنید! 2- در مرحله بعد و بعد از تمیز کردن ابزار و وسایل گفته شده، به میزان مساوی آب و الکل درون بطری اسپری بریزید و این محلول را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند. 3- یک قطره مایع ظرفشویی به محلولتان اضافه کنید. محلول شما آماده است. محلول تمیز کننده خانگی مخصوص ! خود را بر روی عینکتان اسپری کنید تا از دیدن مناظر زیبای اطرافتان بیشتر لذت ببرید و آسمان آبی را آبی تر و درختان سبز را سرسبزتر ببینید! برای خرید انواع عینک طبی و آفتابی دلخواه خود، سری هم به سایت مجیدی گلسس بزنید و عینک مخصوص خود را بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. کلام آخر در پایان نیز از شما دوستان عزیز نهایت تشکر را دارم که تا آخر مقاله با من همراه بودید. امیدوارم مطالب مقاله به دردتون خورده باشه!
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راستی آزمایی ( لطفا برای جواب به سوال زیر زبان کیبورد خود را انگلیسی کنید) سپاس

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راستی آزمایی ( لطفا برای جواب به سوال زیر زبان کیبورد خود را انگلیسی کنید) سپاس