انتخاب عینک ؛ راهنمای انتخاب عینک بر اساس شغل و سبک زندگی

راهنمای انتخاب عینک بر اساس شغل و سبک زندگی
شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که علاوه بر معیار شکل و ظاهر صورت می توان بر اساس نوع شغل و سبک زندگی نیز دست به انتخاب عینک زد. در این مقاله می خواهیم شما را راهنمایی جامعی در مورد انتخاب عینک بر اساس شغل و سبک زندگی بکنیم. با ما آخر مقاله همراه شوید. همینطور میتوانید از دیگر بخش های سایت ما که شامل خرید عینک آفتابی زنانه لاکچری میشود نیز استفاده کنید.

راهنمای انتخاب عینک بر اساس شغل و سبک زندگی

هر فردی با توجه به نوع حرفه و هم چنین سبک زندگی می تواند عینک مورد نظر خود را انتخاب کند. شاید تعجب برانگیز است؛ اما مردم بخشی از شخصیت شما از روی نوع عینکی بر چشم خود زده اید قضاوت می کنند. به عنوان مثال، شما از روی مدل عینک یک نفر می توانید حدس بزنید که آن فرد بازیگر و یا تاجر است و یا زندگی معمولی دارد. به علاوه ، افرادی هم وجود دارند که حتی چندین جفت عینک دارند و بنابر مناسبت های خاص دست به انتخاب عینک می زنند و و کلکسیونی از عینک را در منزل خود جای داده اند! این گونه افراد ممکن است اشخاصی بسیار تنوع طلب به نظر برسند که براساس انواع مناسبت های خاص و… نوع عینک خود را انتخاب و خریداری می کنند. شما هم چنین اگر می خواهید فردی با نشاط تر به نظر برسید می توانید دست به انتخاب عینک هایی با فریم های مخصوص بزنید. شما انتخاب نوع عینک روی چشم خود و همچنین تیپ ظاهری که دارید، در واقع می خواهید به طور غیر مستقیم به دیگران بگویید که دارای چه نوع شخصیتی هستید و بخشی از شخصیت پشت نقاب خود را برملا کنید. پس بعد از آن که فهمیدید بر اساس فرم ظاهری صورت خود چه عینکی برای شما مناسب تر است می توانید در قدم بعدی انتخاب عینک برای خود معیارهای دیگری را مشخص کنید. شما با توجه به معیارهایی همچون مقصودتان از خرید عینک و این که آیا بر اساس نوع شخصیت و سبک زندگی خود و یا بر اساس حرفه و شغلی که دارید می توانید دست به انتخاب عینک مورد نظر خود بزنید.

انواع عینک براساس شغل

انواع عینک براساس شغل برای کارهای مهم و جدی مانند تجارت می توانید عینک هایی را انتخاب کنید که شما را جدی تر نشان دهند. بر این اساس شما می توانید آن دسته از عینک هایی را بردارید که فریم آن ها در طرح های بادامی شکل، کلاسیک،مربعی و بیضی شکل و سایر انواع فریم ها باشد و همچنین رنگ فریم عینک تان نیز می تواند به رنگ های قهوه ای، توسی، مشکی و یا طلایی و نقره ای باشد.

بیشتر بخوانید:ویژگی عینک برای صورت های چاق

البته این دست رنگ ها بیشتر برای مردان توصیه می شوند. زنان نیز براساس نوع شغل و سبک زندگی خود می توانند از رنگ های شرابی، مشکی، قهوه ای سوخته و … استفاده کنند. همچنین اگر مدیر شرکتی هستید می توانید از عینک های تیتانیوم و یا استیل های ضد زنگ استفاده کنید. شما با توجه به این که رشته شغلی تان چیست و در چه رشته ای مشغول به تحصیل هستید می توانید انتخاب های متعدد و بی شماری داشته باشید. زیرا هنوز پای خود را به محیط های رسمی و اداری نگذاشته اید و دست شما در انتخاب نوع عینک بازتر است.

انواع عینک بر اساس تیپ شخصیتی

 نوع عینک بر اساس تیپ شخصیتی
  •  به طور مثال، اگر شما می خواهید به دیگران نشان دهید که فردی مدگرا و در عین حال خلاق هستید می توانید از فریم های پلاستیکی بزرگ و ضخیم در قالب انواع طرح های هندسی و یا طرح های شلوغ پلنگی، راه راه و… را استفاده کنید.
  • شما همچنین می توانید از انواع رنگ های غیر مرسوم  مانند سبز، زرد، آبی و… در انتخاب عینک خود استفاده کنید تا شخصیت خلاق و مدگرای خود را بیش از پیش به نمایش بگذارید.
  • اگر شما فردی سالخورده هستید و به قول معروف سنی از شما گذشته است، اما همچنان می خواهید نشان دهید که شخصیتی بانشاط  دارید، می توانید از قاب های مستطیلی گرد مخصوص مردان و طرح های گربه ای شکل مخصوص زنان استفاده کنید.
  • اگر در کنار شغل و حرفه پر مشغله روزمره خود فردی اهل تفریح و سفر و طبیعت گردی هستید می توانید یک جفت عینک اسپرت را برای این گونه مواقع کنار بگذارید.
شما همچنین انواع و اقسام عینک های دلخواه خود را بر اساس سبک زندگی و شغلی خود می توانید به صورت آنلاین و با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. سپاس از همراهی گرمتان!
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راستی آزمایی ( لطفا برای جواب به سوال زیر زبان کیبورد خود را انگلیسی کنید) سپاس

Seokar-user
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راستی آزمایی ( لطفا برای جواب به سوال زیر زبان کیبورد خود را انگلیسی کنید) سپاس